Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2007 11:37 - Pojelaniq...
Автор: sladkoto1312 Категория: Забавление   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
0



Любовта







ЛЮБОВ
Любовта не признава друг лекар освен себе си.
Да бъдеш влюбен значи да бъдеш луд при здрав разум.
Не е човек този, който не се влюбва.
Невъзможно е едновременно да обичаш и да бъдеш мъдър.
Любовта влиза плахо, но царува със сила.
Сърцето има доводи, които разума не познава.



Миналата нощ изпратих един ангел да те пази, но той се върна бързо,
аз го попитах защо, а той ми каза - ангели не пазя!



Любовта не е да си намериш някой,
с когото да живееш, а някой
без когото не можеш да живееш.



Слънчице прекрасно,
искам те ужасно.
Как до тебе да се гушна,
нежни думи да ти шушна?
Аз за тебе си мечтая,
с устни да те подлудя желая!



Когато слънцето залязва
и губи вече свойта мощ,
помни,че то от мен ти казва,
целувам те и лека нощ!



Снегът пътеките затрупа
и кърши клони с ледени ръце,
но една пътека той не ще затрупа,
от моето към твоето сърце.



С невинни мънички ръце,
ти бръкна в моето сърце.
И ето мина месец,мина втори,
но раната не се затвори
и все към тебе ме влече,
ОБИЧАМ ТЕ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ!



Любовта е море,
това е добре,
но попаднеш ли на яма,
спасение няма.



На теб приятелко любима желая светли дни,
желая ти букет от рози и сбъдване на всичките мечти!
ЛЮБОВТА!



Животът ти да бъде пълен с радост, да бъде свидна твоята мечта,
желая ти прекрасна младост от името на ЛЮБОВТА!



Приятелската обич казва:
"Ако някога се нуждаеш от нещо, аз ще съм тук!"
Истинската любов казва:
"Никога не ще се нуждаеш от нещо, защото ще съм тук!"



Ако всеки път, когато си мисля
за теб, пада по една звезда,
то луната ще разбере какво е самотата!



Не зная какво да ти кажа,
не зная как да го кажа.
Много съм смутен,
сигурно и изчервен,
но ще се опитам да бъда непринуден:
Обичам те и мечтая да си до мен!



Искам да споделям с теб всеки изгрев и всеки залез.
Ти правиш толкова изпълнен моя свят. Обичам те!



Не до мен, а в мен си ти!
Сърцето ми за теб тупти.
За мен живот си и си радост.
Без теб е празна мойта младост.
Обичам те и искам да те прегърна.



Душата ми не е пътека-
да минеш и да си заминеш.
Душата ми не е камина-
да се стоплиш и да си отидеш.
Душата ми е божи храм-
влезеш ли, оставаш там!



В света на злото, глупостите, неувереността
и съмненията, наричани "съществуване"
има нещо, за което още си струва да живееш:
Това е любовта.



Очите ти ме гледат, сърцето ми тупти,
един въпрос ме мъчи ОБИЧАШ ЛИ МЕ ТИ ?
Толкоз много ТЕ ОБИЧАМ,
че със поглед те събличам!



Не ме чакай в гората,
нямам бензин в колата.
Чакай ме в леглото,
идвам с колелото.



Имам аз една мечта,
с тебе да прекараме нощта,
да се събудиме на сутринта
и да повториме нощта!



Честит Свети Валентин!
Повече усмивки на лицето,
парички в портмонето
и любов в сърцето!



Да се свети любовта ти и да пребъде.
Желая ти много любов, щастие, късмет и
един мъж, който да ти помага в живота,
един мъж който да те глези,
един мъж който да плаща всяка твоя прищявка
и най-важното, тези тримата да не се познават.



Обичам те, защо да крия?
Обичам те, нима това е грях?
Дори пред всички да отричам,
ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!



Обичам очите ти,
обичам да докосвам усните ти,
но най-много обичам
да усещам как тупти сърцето ти!



Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети.
Тя може веднъж да ни докосне, но вечно да продължи.
Желая ти да танцуваш цял живот този танц на любовта.



Пращам ти това Копидонче,
Мое Мило Бонбонче,
да ти съобщи в този час
колко много ТЕ ОБИЧАМ аз!!!



Любовта не се състои в това да се взирате един в друг,
а в това да гледате в една и съща посока.



Погледни към небето!
Една от звездите съм аз,
а всички други - любовта ми към теб!



Пиша ти защото те обичам!
Виж само колко хубаво звучи!
Но истинската хубост е,
когато със същото отговаряш ти!



Ела в живота ми от рози
да сменим различни пози!
С камасутра да си поиграем
и таините си да узнаем!
Незная как да те наричам
сърцето ми за теб тупти
но знай в живота аз веднъж обичам
и моята любов това си ти!



Лесно е да умреш за човек,
когото си обичал,
но е трудно да намериш човек,
за който да си заслужава да умреш.



Не можех да закусвам,
защото те обичам,
не можех да обядвам,
защото те обичам,
не можех да вечерям,
защото те обичам,
не можех да заспя,
защото бях гладен/а!



Един ден ще ме попиташ какво избирам -теб или живота.
Аз ще ти отговоря живота и ти ще си тръгнеш,
без да знаеш, че ти си моят живот!



Потънах в очите ти - приютили сърцето ми.И в тебе се скрих.
Не знаех,че винаги бил си в сърцето ми -
и тихо си чакал да дойде мига - да те видя тъй
истински,внезапно усетила,че туптиш във кръвта ми.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkoto1312
Категория: Забавление
Прочетен: 10784
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031